Shtypi shqiptar online - Lajme dhe te reja !
Itali, nje qyteze bregdetare ndalon minifundet !

Publikuar me : 27.10.2010 Ne : Sociale - 111 Lexime. Origjina : Gazeta Shekulli
'

Kremin mund ta marresh edhe me factor 50 perqind, por nuk do te te hyje fare ne pune.. Zonjushave te destinuara per diellin mesdhetar, do tju komplikohet pak ceshtja.


Nje qytet bregdetar italian njoftoi dje planet per ndalimin e minifundeve dhe vendosjen e disa rregullave te tjera. Kryebashkiaku i qytetit bregdetar italian Castellammare di Stabia mendon se ndalimi i minifundeve, do te permiresoj ate qe vete ai e ka quajtur standart i sjelljes se mire publike.


Kryetari Luiggi Bobbio, tha se rregullat do te ndihmojne ne rivendosjen e nje etike urbane dhe do te lehtesojne bashkejetesen. Ata te cilet do te shkelin rregullin mund te perballen me gjoba qe variojne nga 35 deri ne 696 dollare.

Ne vazhdim te ketyre rregullave kreu i bashkise Bobbio eshte nxitur per te propozuar te tjera cudi, si ndalimi i plazhit toples, luajtjes futboll ne rere dhe rregulla te tjera, pasi ai beson se keto lojera nxisin sjelljet e padisiplinuara dhe zhurmat shqetesuese. Kryetari Bobbio ka gjetur dhe mbeshtetjen e kishes se qytetit.


Une mendoj qe ky eshte nje vendim i drejte. Keto rregulla jane gjithashtu nje menyre per te luftuar rritjen e ngacmimeve seksuale- tha Don Paulo Cecere


Castellammare di Stabia eshte nje nga qytetet e fundit qe po ben te tijat disa kompetenca shtese te diktuara nga qeveria e Berluskonit, qe ne perpjekje per te luftuar krimin perballet me sjellje anti-shoqerore. Rregulla te tjera te vendosura nga bashkia jane puthjet ne makina, ndertimi i kalave te reres nga femijet, si dhe kositja e lendinave ne fundjave.


'
Komente

Mesa duket nuk ka ende asnje koment per kete artikull.
Shkruaje ti i pari nje koment !

Nje lajm i mire per ata qe pelqejne cokollaten

Publikuar me : 24.05.2012 Ne kategorine : Sociale - Lexuar : 84 here.
Nje lajm i mire per ata qe pelqejne cokollatenÇokollate / foto arkiv Shkencëtarët në Universitetin e Kalifornisë, në San Diego ishin duke studiuar gjendjen e rreth 1000 burrave dhe grave në moshë mesatare 57 vjeç për një studim mbi kolesterolin kur rastësisht zbuluan se pjesmarrësit që hanin çokollatë më shumë se dy ditë në javë, kishin një BMI më të ulët sesa ata që nuk hanin çokollatë aq shpesh. Mos kjo do të thotë se çokollata të bën elegant? Megjithëse ndryshimi në BMI (BMI është sasia e yndyrës...Lexo te gjithe artikullin »


» Kapslleku, ekzaminimi dhe trajtimi i anomalise
» Telashe te tjera per Xhon Travolten
» Shpenzimet e cmendura qe e futen Greqine ne krize
» Australia vendi me i lumtur dhe i pasur ne bote
» Femrat tradhtojne me shume se meshkujt
» Greqi, dy shqiptare rrihen gabimisht nga anarkistet
» Te braktisur por te dashuruar
» Prifti amerikan T’i izolojme deri ne vdekje homoseksualet
» Tragjedia e Himares, RTSH nuk do transmetojne naten e pare te Eurovisionit
» Pyjet po kthehen ne pemishte per te fituar subvencionin

Ndaj kete artikull me miqte e tu ne rrjetet sociale me te njohura :

Fjala jote vlen !

Stacione TV Shqip
Shiko TV Rrokum online falas! TV Rrokum
Shiko Lajme Top Channel online falas! Lajme Top Channel
Shiko KTV Live online falas! KTV Live
Shiko Lajme TVKlan online falas! Lajme TVKlan
Shiko SuperSonic Live online falas! SuperSonic Live
Shiko Ora News Live online falas! Ora News Live

Gazetat PDF
PDF Gazeta Shqip!
PDF Gazeta Koha Jone!
PDF Gazeta 55!
PDF Gazeta Tema!

Publicitet

Sherbime te tjera
Lidhu ne RSS
Sherbim per Webmasterat
Rezultate sportive Live
Termat e Perdorimit
Kontakte


Indeksi | Lajmet ne faqen tuaj | Shperndarje RSS | Reklamoni Faqen tuaj | Add to Google

VetemLajme.Com : Permbledhje e shtypit Shqiptar - Produkt i PikaWeb © 2007-2012
Kujdes : Artikujt e publikuar i perkasin autoreve perkates. Prane cdo artikulli gjendet dhe burimi origjinal. Per me teper lexoni Termat e Perdorimit